Välkommen till Min Skola Östermalm

Min Skola Östermalm ligger vid Gärdet, centralt belägen samtidigt som vi bara är ett stenkast från Djurgårdens grönskande ängar och skog. Även den vackra Djurgårdskanalen ligger bara runt hörnet. Det är lätt att ta sig hit, både med buss och tunnelbana. Vi har en trivsam och harmonisk inomhusmiljö där eleverna känner sig välkomna och där alla får studiero. Vi tar också del av det utbud som finns i närområdet t.ex. Skansen, bibliotek, museer och affärsliv. Vi som arbetar på Min Skola är alla mycket engagerade i att ge eleverna maximal utveckling i sitt lärande och det stöd de behöver.

Är du nyfiken på Min Skola Östermalm?

Ta kontakt med Studie- och yrkesvägledare Mathias Qvarnström på telefon 073-522 74 44 eller via e-post mathias.qvarnstrom@min-skola.se

Följ oss gärna på Instagram  @minskola.ostermalm

Bästa hälsningar,